آ
-
آرامش، کیارش
لزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
-
آگاهی، نوشین
بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
ا
-
ابراهیمی، ابراهیم
بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
-
اجاقی، علی محمد
آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
احمدی، سلیمان
بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
-
اسلامی، نیره
بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
-
اکبری، حمید
بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
-
اکبری، حمید
بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
-
اکرمی، محمد
جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
-
السادات مصطفوی، مریم
بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
-
امیرخانی، مهدی
تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
-
امینی، میترا
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
-
ایمانی پور، معصومه
اخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
-
ایمانیه، محمد هادی
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
ب
-
باقری، مهدی
خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
-
باقری حریری، شهرام
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
بحرینی، مریم
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
برادران، حمید رضا
بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
-
بزرگی، فرزاد
خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
-
بصیری، حمید رضا
جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
-
بنازادگان، ریحانه
بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
-
بنایی، محسن
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
بی کینه، پریسا
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
-
بیگی، مرجان
آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
پ
-
پارساپور، علیرضا
لزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
-
پورآتشی، مهتاب
بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
-
پورعباسی، عطاءاله
بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
-
پورعباسی، عطاءاله
بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
-
پورعباسی، عطااله
طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
ث
-
ثابت سروستانی، راحله
تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
ج
-
جعفری، پریوش
رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
-
جلیلی، محمد
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
جمعه ای، مرضیه
آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
جهاندیده، اصغر
آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
جهانسیر کاجانی، فاطمه
بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
-
جهانیان، ایمان
خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
ح
-
حاجی نبی، کامران
رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
-
حسین جهانشیر، امیر
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
حسینی، فاطمه
بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
-
حق ازلی، مهرداد
بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
-
حقانی، فریبا
تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
-
حق دوست، علی اکبر
بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
-
حیدرزاده، آبتین
بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
-
حیدری، حسین
طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
خ
-
خاشعی، وحید
طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسکهای استراتژیک اجرای استراتژی بستههای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
-
خالق نژاد طبری، احمد
تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
-
خانی جیحونی، علی
تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
-
خیری، زهرا
بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
-
خیری، زهرا
بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
د
-
درزی، عباس
بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
-
دهنویه، رضا
بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
ر
-
راوی، علی
بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
-
رجبی، معصومه
تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
-
رحیمی، سیدحامد
بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
-
رسولی، فاطمه
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
رضاپور، مهتاب
آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
-
رضایی، حبیب الله
تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
-
رضوی، سید منصور
تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
-
ریاحی، لیلا
رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
ز
-
زمانی، اصغر
بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
-
زمانی منش، حامد
تحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 197-212]
س
-
ستوده نیا، مهران
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
سلطانی مهاجر، حوریه
جایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آنها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
-
سهرابی، زهره
بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروههای آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
-
سید حسینی، سید جواد
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
سیفی، نسیم
بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
ش
-
شریعت پناهی، سید ماهیار
اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
-
شهسواری اصفهانی، سارا
طراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]
ص
-
صفایی، آرش
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
صفرنواده، مریم
رتبه بندی گروههای تخصصی در دانشکدههای دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
-
صفوی نایینی، علی
بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
ض
-
ضرابی، خلیل
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
-
ضرابی، محمد امین
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
ط
-
طاهری، الهام
رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
ع
-
عباسی خامنه، فریبا
رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
-
عسگری، سعید
رتبه بندی گروههای تخصصی در دانشکدههای دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
-
عظیمی، محمد
تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
-
علی وکیلی، محمد
بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
غ
-
غلام پور، هانیه
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
ف
-
فخاری، الهام
بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
-
فخرزاده، حسین
جایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آنها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
-
فریدونی، ژیلا
تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
ق
-
قربانی، فتح الله
بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
ک
-
کاظمی، مجید
بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
-
کجوری، جواد
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
-
کریمی، احسان
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
-
کریمی، شهناز
تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
-
کریمیان پور، غفار
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
گ
-
گوهری، مریم
جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
ل
-
لاریجانی، باقر
بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
-
لباف، علی
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
م
-
محمدداودی، امیرحسین
رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
-
محمدی کیا، سید احمد
خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
-
مرادی، زهرا
تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
-
مرادی، مسعود
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
-
مرتضوی طباطبائی، سید عبدالرضا
تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
-
مسجدی، منصور
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
-
مقصودی، زهرا
تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
-
مهدی پور، معصومه
رتبه بندی گروههای تخصصی در دانشکدههای دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
-
میرزایی، سکینه
بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
-
میرزایی، طیبه
بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
-
میرفضایلیان، هادی
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
ن
-
نجفی، محمد
بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
-
نسل سراجی، جبرائیل
آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
-
نشاط آور، راضیه
طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
-
نقوی الحسینی، سلمازسادات
بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
-
نکویی، نفیسه السادات
آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
-
نوری حکمت، سمیه
بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
و
-
وحیدی، الناز
ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
ی
-
یزدانی، شهرام
رتبه بندی گروههای تخصصی در دانشکدههای دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
-
یزدانی، شهرام
اخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد