نمایه نویسندگان

آ

  • آرامش، کیارش لزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
  • آگاهی، نوشین بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]

ا

  • ابراهیمی، ابراهیم بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]
  • اجاقی، علی محمد آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • احمدی، سلیمان بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • اسلامی، نیره بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • اکبری، حمید بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • اکبری، حمید بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • اکرمی، محمد جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
  • السادات مصطفوی، مریم بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • امیرخانی، مهدی تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
  • امینی، میترا طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • ایمانی پور، معصومه اخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]
  • ایمانیه، محمد هادی طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]

ب

  • باقری، مهدی خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
  • باقری حریری، شهرام ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • بحرینی، مریم ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • برادران، حمید رضا بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
  • بزرگی، فرزاد خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
  • بصیری، حمید رضا جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]
  • بنازادگان، ریحانه بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • بنایی، محسن ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • بی کینه، پریسا طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • بیگی، مرجان آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]

پ

  • پارساپور، علیرضا لزوم بررسی پژوهش های مشاهده ای در کمیته های اخلاق در پژوهش [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 247-257]
  • پورآتشی، مهتاب بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
  • پورعباسی، عطاءاله بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • پورعباسی، عطاءاله بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • پورعباسی، عطااله طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]

ث

  • ثابت سروستانی، راحله تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]

ج

  • جعفری، پریوش رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
  • جلیلی، محمد ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • جمعه ای، مرضیه آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • جهاندیده، اصغر آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • جهانسیر کاجانی، فاطمه بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
  • جهانیان، ایمان خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]

ح

  • حاجی نبی، کامران رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
  • حسین جهانشیر، امیر ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • حسینی، فاطمه بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
  • حق ازلی، مهرداد بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • حقانی، فریبا تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • حق دوست، علی اکبر بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • حیدرزاده، آبتین بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]
  • حیدری، حسین طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]

خ

  • خاشعی، وحید طراحی الگویی جهت شناسایی و ارزیابی ریسک‌های استراتژیک اجرای استراتژی بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 33-44]
  • خالق نژاد طبری، احمد تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
  • خانی جیحونی، علی تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
  • خیری، زهرا بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • خیری، زهرا بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]

د

  • درزی، عباس بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
  • دهنویه، رضا بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]

ر

  • راوی، علی بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
  • رجبی، معصومه تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
  • رحیمی، سیدحامد بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • رسولی، فاطمه ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • رضاپور، مهتاب آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
  • رضایی، حبیب الله تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • رضوی، سید منصور تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
  • ریاحی، لیلا رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]

ز

  • زمانی، اصغر بررسی رابطه بین سبک های مدیریت با اثر بخشی سازمانی در دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 129-144]
  • زمانی منش، حامد تحلیل عاملی تأییدی راهکارهای تأثیرگذار در بین المللی سازی برنامه های درسی علوم پزشکی:دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 197-212]

س

  • ستوده نیا، مهران ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • سلطانی مهاجر، حوریه جایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آن‌ها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
  • سهرابی، زهره بررسی رفتارهای مدیریت عملکرد مدیران گروه‌های آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ابزار PMBQ درسال 1395 [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 115-128]
  • سید حسینی، سید جواد ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • سیفی، نسیم بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]

ش

  • شریعت پناهی، سید ماهیار اصول و تکنی کهای جراحی اندا مهای کلیوی-ادراری در دوران اسلامی(از سوم تا قرن سیزدهم هجری) [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 333-350]
  • شهسواری اصفهانی، سارا طراحی و اجرای روش یادگیری تلفیقی در آموزش پرستاری:تلفیق رو شهای یادگیری مبتنی بر حل مسئله و ایفای نقش در بخش عملی فرآیند آموزش به بیمار [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 219-227]

ص

  • صفایی، آرش ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • صفرنواده، مریم رتبه بندی گروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • صفوی نایینی، علی بررسی وضعیت آموزش سونوگرافی در برنامه های آموزشی رشته تخصصی زنان وزایمان در دانشگاههای علوم پزشکی تربیت کننده دستیار از دیدگاه دستیاران این رشته و اساتید [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 105-114]

ض

  • ضرابی، خلیل طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • ضرابی، محمد امین طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]

ط

  • طاهری، الهام رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]

ع

  • عباسی خامنه، فریبا رابطه ی شایستگی های رهبری بالینی ماماهای شاغل در بیمارستا ن های دولتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با شاخص های بیمارستان دوستدار مادر [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 323-332]
  • عسگری، سعید رتبه بندی گروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • عظیمی، محمد تبیین تجربه متخصصین تعلیم و تربیت و آموزش بهداشت در آموزش بهداشت مدارس با بحران های موجود آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مدارس با تاکید بر شناسایی نیازها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 285-300]
  • علی وکیلی، محمد بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]

غ

  • غلام پور، هانیه طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]

ف

  • فخاری، الهام بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
  • فخرزاده، حسین جایگاه سالمندان و مراقبت از سلامت آن‌ها در اسلام [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 97-104]
  • فریدونی، ژیلا تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]

ق

  • قربانی، فتح الله بررسی فقهی و پزشکی تعیین جنسیّت جنین توسط تکنیک(PGD) [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 71-86]

ک

  • کاظمی، مجید بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
  • کجوری، جواد طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • کریمی، احسان ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]
  • کریمی، شهناز تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
  • کریمیان پور، غفار بررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]

گ

  • گوهری، مریم جنسیت جنین از دیدگاه قرآن، روایات و دانش جنین شناسی [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 87-96]

ل

  • لاریجانی، باقر بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]
  • لباف، علی ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]

م

  • محمدداودی، امیرحسین رابطه بین اخلاق حرفه ای و جامعه پذیری سازمانی میان کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 258-271]
  • محمدی کیا، سید احمد خود ارزشیابی صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال تحصیلی 95 -94 [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 237-246]
  • مرادی، زهرا تاثیر آموزش اصول اخلاقی با روش ایفای نقش در کارآموزی بر مهارتهای اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 159-170]
  • مرادی، مسعود بررسی رابطه بین مدیریت دانش و اشتیاق شغلی با سکوت سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 310-322]
  • مرتضوی طباطبائی، سید عبدالرضا تعیین حد گسترش رشته های علوم پزشکی درمقاطع تحصیلات تکمیلی درکشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 9-20]
  • مسجدی، منصور طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • مقصودی، زهرا تجارب اساتید پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشکلات مرتبط با مدیریت کلاس [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 179-196]
  • مهدی پور، معصومه رتبه بندی گروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • میرزایی، سکینه بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
  • میرزایی، طیبه بررسی موانع اقامه نماز بیمار از دیدگاه بیماران بستری در بخش های بستری بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب رفسنجان [دوره 26، شماره 2، 1396، صفحه 145-158]
  • میرفضایلیان، هادی ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]

ن

  • نجفی، محمد بکارگیری روش تدریس کلاس وارونه(flip classroom ) جهت ارتقا دانش ورضایتمندی دانشجویان دندانپزشکی در دروس پری کلینیک بیمار یهای لثه وکودکان [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 213-218]
  • نسل سراجی، جبرائیل آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]
  • نشاط آور، راضیه طراحی و ساماندهی طرح منتورینگ در دانشکده پزشکی شیراز و تقویت آموزش مبتنی بر دانش عمقی از طریق این طرح [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 228-236]
  • نقوی الحسینی، سلمازسادات بهره مندی از ظرفیت رسانه در استقرار برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ یک تجربه عملی [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 51-58]
  • نکویی، نفیسه السادات آگاهی مادران نسبت به احکام شرعی پس از زایمان و ارتباط آن با برخی موارد [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 301-309]
  • نوری حکمت، سمیه بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مفهومی تدوین [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 45-50]

و

  • وحیدی، الناز ارزیابی تاثیر برگزاری دوره شبیه سازی بر نحوه عملکرد دستیاران طب اورژانس در تصمیم گیری در مورد اقدامات بحرانی [دوره 26، شماره 3، 1396، صفحه 171-178]

ی

  • یزدانی، شهرام رتبه بندی گروه‌های تخصصی در دانشکده‌های دندانپزشکی کشور [دوره 26، شماره 1، 1396، صفحه 59-70]
  • یزدانی، شهرام اخلاق حرفه ای در آموزش دانشگاهی: ابعاد و ساز هها [دوره 26، شماره 4، 1396، صفحه 272-284]