آ
-
آموزش
آموزش پژوهش مدار در فرایند ارائه درس عملی تغذیه کاربردی [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 19-30]
-
آموزش پزشکی
ارزیابی دستاوردهای آموزش پزشکی تخصصی/فوق تخصصی ایران وآیندهنگاری : لازمه توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در آینده [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 59-68]
-
آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی
اهمیت و چارچوب مناسب آینده نگاری توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در کشور [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 91-102]
-
آهن
نقش اضافه دریافت آهن در بروز سرطان [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 19-32]
-
آینده نگاری
اهمیت و چارچوب مناسب آینده نگاری توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در کشور [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 91-102]
ا
-
اپی ژنتیک
نقش تغذیه در سرطان از دیدگاه اپی ژنتیک [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 9-18]
-
احکام ثانویه
بررسی فقهی احکام ثانویۀ عدم جواز شبیهسازی انسانی (Human Cloning) و نقد آنها [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 93-108]
-
اخلاق پزشکی
روش تطبیق در متدولوژی اخلاق پزشکی از منظر اسلام [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 43-52]
-
اذان
بررسی تاثیر تحریک شنوایی با آوای اذان بر تغییرات علایم همودینامیک در بیماران مبتلا به کما [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 31-38]
-
استیلاسیون
نقش تغذیه در سرطان از دیدگاه اپی ژنتیک [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 9-18]
-
اشتباهات پزشکی
تعیین وضعیت جاری و علل خطاهای نسخه نویسی، نسخه پیچی و استعمال دارو در بیمارستان آموزشی امیرالمؤمنین زابل(91-90) [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
-
اشتباهات دارویی
تعیین وضعیت جاری و علل خطاهای نسخه نویسی، نسخه پیچی و استعمال دارو در بیمارستان آموزشی امیرالمؤمنین زابل(91-90) [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
-
اشتها
زمان غذا خوردن در طب سنتی ایران [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 65-70]
-
اصل
روش تطبیق در متدولوژی اخلاق پزشکی از منظر اسلام [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 43-52]
-
الگوی پیشنهادی
اهمیت و چارچوب مناسب آینده نگاری توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در کشور [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 91-102]
ب
-
برنامه ریزی راهبردی&
انتخاب راهبرد برتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نگاه خبرگان برنامه ریزی بر پایه مدل فرآیند برنامهریزی راهبردی (مبتنی بر نگرش تجویزی) [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
پ
-
پانل خبرگان
اهمیت و چارچوب مناسب آینده نگاری توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در کشور [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 91-102]
-
پرونده بیمار
تعیین وضعیت جاری و علل خطاهای نسخه نویسی، نسخه پیچی و استعمال دارو در بیمارستان آموزشی امیرالمؤمنین زابل(91-90) [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
-
پزشکی از راه دور
مطالعه تطبیقی الزامات خدمات سلامت روان از راه دور جانبازان در کشورهای منتخب [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 81-92]
-
پزشکی تخصصی
ارزیابی دستاوردهای آموزش پزشکی تخصصی/فوق تخصصی ایران وآیندهنگاری : لازمه توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در آینده [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 59-68]
-
پژوهش
آموزش پژوهش مدار در فرایند ارائه درس عملی تغذیه کاربردی [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 19-30]
ت
-
تحریک شنوایی
بررسی تاثیر تحریک شنوایی با آوای اذان بر تغییرات علایم همودینامیک در بیماران مبتلا به کما [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 31-38]
-
تعهد سازمانی
عزت نفس و تعهد سازمانی کارکنان مدارک پزشکی مراکز آموزشی درمانی شهر تهران [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 39-48]
-
تعهد عاطفی
عزت نفس و تعهد سازمانی کارکنان مدارک پزشکی مراکز آموزشی درمانی شهر تهران [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 39-48]
-
تعهد مستمر
عزت نفس و تعهد سازمانی کارکنان مدارک پزشکی مراکز آموزشی درمانی شهر تهران [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 39-48]
-
تعهد هنجاری
عزت نفس و تعهد سازمانی کارکنان مدارک پزشکی مراکز آموزشی درمانی شهر تهران [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 39-48]
-
تغذیه
نقش تغذیه در سرطان از دیدگاه اپی ژنتیک [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 9-18]
-
تغذیه
بهره گیری از برخی آموزه های اسلامی در زمینه آداب تغذیه سالم [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 69-80]
-
تندرستی
بهره گیری از برخی آموزه های اسلامی در زمینه آداب تغذیه سالم [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 69-80]
-
توسعه -آینده نگاری
ارزیابی دستاوردهای آموزش پزشکی تخصصی/فوق تخصصی ایران وآیندهنگاری : لازمه توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در آینده [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 59-68]
ج
-
جانباز
مطالعه تطبیقی الزامات خدمات سلامت روان از راه دور جانبازان در کشورهای منتخب [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 81-92]
چ
-
چاقی
مقایسه دریافت غذایی و اشتها در دو گروه بیماران تحت همودیالیز چاق و دارای وزن نرمال [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 83-96]
ح
-
حرکات فیزیکی
تاثیر حرکات فیزیکی و موزون آیینی و مناسکی بر سلامت روان تنی [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 53-57]
-
حرکات مناسکی
تاثیر حرکات فیزیکی و موزون آیینی و مناسکی بر سلامت روان تنی [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 53-57]
-
حرکات موزون آیینی
تاثیر حرکات فیزیکی و موزون آیینی و مناسکی بر سلامت روان تنی [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 53-57]
د
-
دانشجویان
تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر افزایش مهارت های اجتماعی (با تأکید بر رضایت زناشویی) دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 81-90]
-
دانشکده بهداشت
آموزش پژوهش مدار در فرایند ارائه درس عملی تغذیه کاربردی [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 19-30]
-
دانشگاه مازندران
تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر افزایش مهارت های اجتماعی (با تأکید بر رضایت زناشویی) دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 81-90]
-
درس تغذیه
آموزش پژوهش مدار در فرایند ارائه درس عملی تغذیه کاربردی [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 19-30]
-
دریافت غذایی
مقایسه دریافت غذایی و اشتها در دو گروه بیماران تحت همودیالیز چاق و دارای وزن نرمال [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 83-96]
ر
-
راهبرد&
انتخاب راهبرد برتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نگاه خبرگان برنامه ریزی بر پایه مدل فرآیند برنامهریزی راهبردی (مبتنی بر نگرش تجویزی) [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
-
رضایت زناشویی
تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر افزایش مهارت های اجتماعی (با تأکید بر رضایت زناشویی) دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 81-90]
-
رضایت شغلی
مقایسه تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی کارمندان و اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال 1393 با استفاده از مدل هافستد [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
-
روش تطبیق
روش تطبیق در متدولوژی اخلاق پزشکی از منظر اسلام [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 43-52]
ز
-
زمان غذا خوردن
زمان غذا خوردن در طب سنتی ایران [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 65-70]
س
-
ساختار شخصیت
نقش سوره حمد در ایجاد شخصیت سالم [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 69-80]
-
سرطان
نقش تغذیه در سرطان از دیدگاه اپی ژنتیک [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 9-18]
-
سرطان
نقش اضافه دریافت آهن در بروز سرطان [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 19-32]
-
سلامت جسم
بهره گیری از برخی آموزه های اسلامی در زمینه آداب تغذیه سالم [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 69-80]
-
سلامت روان از راه دور
مطالعه تطبیقی الزامات خدمات سلامت روان از راه دور جانبازان در کشورهای منتخب [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 81-92]
-
سناریو
اهمیت و چارچوب مناسب آینده نگاری توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در کشور [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 91-102]
-
سوره حمد
نقش سوره حمد در ایجاد شخصیت سالم [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 69-80]
ش
-
شبیه سازی انسانی
بررسی فقهی احکام ثانویۀ عدم جواز شبیهسازی انسانی (Human Cloning) و نقد آنها [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 93-108]
-
شخصیت سالم
نقش سوره حمد در ایجاد شخصیت سالم [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 69-80]
ط
-
طب سنتی ایران
زمان غذا خوردن در طب سنتی ایران [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 65-70]
ع
-
عدم مشروعیت
بررسی فقهی احکام ثانویۀ عدم جواز شبیهسازی انسانی (Human Cloning) و نقد آنها [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 93-108]
-
عزت نفس
عزت نفس و تعهد سازمانی کارکنان مدارک پزشکی مراکز آموزشی درمانی شهر تهران [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 39-48]
غ
-
غذا
بهره گیری از برخی آموزه های اسلامی در زمینه آداب تغذیه سالم [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 69-80]
ف
-
فرایند
نقش اضافه دریافت آهن در بروز سرطان [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 19-32]
-
فرهنگ سازمانی
مقایسه تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی کارمندان و اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال 1393 با استفاده از مدل هافستد [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
-
فوق تخصصی
ارزیابی دستاوردهای آموزش پزشکی تخصصی/فوق تخصصی ایران وآیندهنگاری : لازمه توسعه هدفمند آموزش پزشکی تخصصی و فوق تخصصی در آینده [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 59-68]
ق
-
قاعده
روش تطبیق در متدولوژی اخلاق پزشکی از منظر اسلام [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 43-52]
-
قرآن
نقش سوره حمد در ایجاد شخصیت سالم [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 69-80]
ک
-
کاردکس پرستاری
تعیین وضعیت جاری و علل خطاهای نسخه نویسی، نسخه پیچی و استعمال دارو در بیمارستان آموزشی امیرالمؤمنین زابل(91-90) [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 33-42]
-
کارمند
مقایسه تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی کارمندان و اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال 1393 با استفاده از مدل هافستد [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
گ
-
گوشت
نقش اضافه دریافت آهن در بروز سرطان [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 19-32]
م
-
مؤلفه های هوش هیجانی
تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر افزایش مهارت های اجتماعی (با تأکید بر رضایت زناشویی) دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 81-90]
-
متدولوژی
روش تطبیق در متدولوژی اخلاق پزشکی از منظر اسلام [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 43-52]
-
متیلاسیون
نقش تغذیه در سرطان از دیدگاه اپی ژنتیک [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 9-18]
-
مدل هافستد
مقایسه تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی کارمندان و اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال 1393 با استفاده از مدل هافستد [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
-
مذهب
تاثیر حرکات فیزیکی و موزون آیینی و مناسکی بر سلامت روان تنی [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 53-57]
-
مهارت های اجتماعی
تأثیر آموزش مؤلفه های هوش هیجانی بر افزایش مهارت های اجتماعی (با تأکید بر رضایت زناشویی) دانشجویان دانشگاه مازندران [دوره 24، شماره 4، 1394، صفحه 81-90]
ن
-
نسب
بررسی فقهی احکام ثانویۀ عدم جواز شبیهسازی انسانی (Human Cloning) و نقد آنها [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 93-108]
-
نگرش تجویزی&
انتخاب راهبرد برتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نگاه خبرگان برنامه ریزی بر پایه مدل فرآیند برنامهریزی راهبردی (مبتنی بر نگرش تجویزی) [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
-
نماز
نقش سوره حمد در ایجاد شخصیت سالم [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 69-80]
و
-
واژگان کلیدی: کما
بررسی تاثیر تحریک شنوایی با آوای اذان بر تغییرات علایم همودینامیک در بیماران مبتلا به کما [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 31-38]
-
وزارت بهداشت&
انتخاب راهبرد برتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نگاه خبرگان برنامه ریزی بر پایه مدل فرآیند برنامهریزی راهبردی (مبتنی بر نگرش تجویزی) [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 49-68]
-
وضعیت همودینامیک
بررسی تاثیر تحریک شنوایی با آوای اذان بر تغییرات علایم همودینامیک در بیماران مبتلا به کما [دوره 24، شماره 1، 1394، صفحه 31-38]
ه
-
همودیالیز
مقایسه دریافت غذایی و اشتها در دو گروه بیماران تحت همودیالیز چاق و دارای وزن نرمال [دوره 24، شماره 2، 1394، صفحه 83-96]
-
هیئت علمی
مقایسه تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی کارمندان و اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سال 1393 با استفاده از مدل هافستد [دوره 24، شماره 3، 1394، صفحه 43-52]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد