نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون الکترونیکی مقایسه میزان رضایتمندی از برگزاری آزمون‌های الکترونیکی و سنتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 38-55]
  • آزمون سنتی مقایسه میزان رضایتمندی از برگزاری آزمون‌های الکترونیکی و سنتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 38-55]
  • آمایش سرزمینی ارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
  • آمایش سرزمینی آمایش سرزمین، راهبردی برای توسعه‌ی آموزش عالی سلامت [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 113-123]
  • آموزش بررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
  • آموزش پزشکی پایش و ارزیابی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ روش شناسی و نتایج اولیه [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • آموزش پزشکی جایگاه یادگیری سیار در دانشگاههای علوم پزشکی کشور: نظرات، پیامد ها [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 133-145]
  • آموزش پزشکی پاسخگو بررسی نقش اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی پاسخگو [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 147-156]
  • آموزش عالی بررسی وضعیت بازار دانش آموزش عالی ایران (مطالعه موردی دانشگاه‌های زیر‌مجموعه‌‌ی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در استان مازندران) [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 23-37]
  • آموزش عالی آمایش سرزمین، راهبردی برای توسعه‌ی آموزش عالی سلامت [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 113-123]
  • آموزش عالی تدوین شاخصهای رصد عملکرد گروههای آموزشی علوم پایه برای تهیه داشبورد عملکردی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 157-168]
  • آموزش عالی طراحی و اجرای مصاحبه ساختارمند آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 271-281]
  • آموزش عالی سلامت آمایش سرزمین، راهبردی برای توسعه‌ی آموزش عالی سلامت [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 113-123]
  • آموزش علوم پزشکی ارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
  • آموزش علوم پزشکی سیاستگذاری آموزش عالی سلامت در ایران؛ مروری بر تجربیات 40 ساله [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 215-223]
  • آموزش مجازی سیر تحولات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران: تشکیل دانشگاه علوم پزشکی مجازی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 233-243]
  • آموزش مسائل نوجوانی ارزیابی دغدغه های دختران نوجوان در خصوص مسایل بلوغ و بررسی همسویی آن با دغدغه های مادران ایشان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 52-61]
  • آموزه های دینی- فرهنگی ملاحظات توانمندسازی نوجوانان در حوزه مفاهیم مرتبط با بلوغ از منظر آموزه‌های دینی و فرهنگی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 12-22]

ا

  • ابعاد بازار دانش بررسی وضعیت بازار دانش آموزش عالی ایران (مطالعه موردی دانشگاه‌های زیر‌مجموعه‌‌ی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در استان مازندران) [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 23-37]
  • اجرا ارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
  • ارزشیابی ارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکردِ ارزشیابی دانشجویان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 190-203]
  • ارزشیابی طراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
  • ارزشیابی آموزشی طراحی و تدوین کارنامه عملکرد (Logbook) فراگیران بهورزی کشور [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 124-132]
  • ارزیابی پایش و ارزیابی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ روش شناسی و نتایج اولیه [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • ارزیابی عملکرد مطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
  • اعتباربخشی طراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
  • اعضای هیات علمی ارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکردِ ارزشیابی دانشجویان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 190-203]
  • اقتصاد دانش بنیان حرکت به سوی نسل سوم دانشگاههای علوم پزشکی، راهبردی برای اقتصاد دانش بنیان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 179-189]
  • الگو الگوی ارائه خدمات سلامت معنوی در بیمارستانهای ایران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 56-66]
  • انجمن علمی تجربه چهل ساله نظام آموزش عالی سلامت جمهوری اسلامی ایران در توسعه انجمن های علمی علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 251-259]
  • انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای 40 ساله توسعه آموزش تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی در ایران [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 224-232]
  • اهداف نیازسنجی و تدوین اهداف آموزشی برنامه ارائه مراقبت معنوی در پرستاران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 67-82]
  • ایران تجربه چهل ساله نظام آموزش عالی سلامت جمهوری اسلامی ایران در توسعه انجمن های علمی علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 251-259]

ب

  • باروری رهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
  • برنامه تحول و نوآوری بررسی وضعیت جوسازمانی نوآورانه از دیدگاه کارکنان آموزشی: مطالعه مقدماتی در جهت اجرای برنامه تحول و نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 91-100]
  • بلوغ ملاحظات توانمندسازی نوجوانان در حوزه مفاهیم مرتبط با بلوغ از منظر آموزه‌های دینی و فرهنگی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 12-22]
  • بلوغ ارزیابی دغدغه های دختران نوجوان در خصوص مسایل بلوغ و بررسی همسویی آن با دغدغه های مادران ایشان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 52-61]
  • بهره وری بررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
  • بهورز طراحی و تدوین کارنامه عملکرد (Logbook) فراگیران بهورزی کشور [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 124-132]
  • بی‌خوابی ترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بی‌خوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]
  • بیمارستان الگوی ارائه خدمات سلامت معنوی در بیمارستانهای ایران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 56-66]
  • بیماری قلبی عروقی پیش بینی میزان شدت بیماری قلبی عروقی بر اساس تاب آوری، سلامت معنوی و حمایت اجتماعی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 34-45]

پ

  • پرستاران نیازسنجی و تدوین اهداف آموزشی برنامه ارائه مراقبت معنوی در پرستاران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 67-82]

ت

  • تاب آوری پیش بینی میزان شدت بیماری قلبی عروقی بر اساس تاب آوری، سلامت معنوی و حمایت اجتماعی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 34-45]
  • تحصیلات تکمیلی تدوین شاخصهای رصد عملکرد گروههای آموزشی علوم پایه برای تهیه داشبورد عملکردی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 157-168]
  • تحصیلات تکمیلی دستاوردهای 40 ساله توسعه آموزش تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی در ایران [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 224-232]
  • تحول بررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
  • تحول و نوآوری پایش و ارزیابی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ روش شناسی و نتایج اولیه [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • تدریس اثربخش ارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکردِ ارزشیابی دانشجویان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 190-203]
  • تمرکز زدایی بررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
  • توسعه مطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
  • توسعه‌ی پایدار آمایش سرزمین، راهبردی برای توسعه‌ی آموزش عالی سلامت [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 113-123]

ج

  • جوسازمانی نوآورانه بررسی وضعیت جوسازمانی نوآورانه از دیدگاه کارکنان آموزشی: مطالعه مقدماتی در جهت اجرای برنامه تحول و نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 91-100]

چ

  • چالش ها جایگاه یادگیری سیار در دانشگاههای علوم پزشکی کشور: نظرات، پیامد ها [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 133-145]

ح

  • حمایت اجتماعی پیش بینی میزان شدت بیماری قلبی عروقی بر اساس تاب آوری، سلامت معنوی و حمایت اجتماعی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 34-45]

خ

  • خط مشی ارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]

د

  • داشبورد تدوین شاخصهای رصد عملکرد گروههای آموزشی علوم پایه برای تهیه داشبورد عملکردی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 157-168]
  • دانش آموزان رابطه نگرش مذهبی با رفتار تغذیه ای در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان زرین دشت [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 23-33]
  • دانشجویان ارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکردِ ارزشیابی دانشجویان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 190-203]
  • دانشجویان، بینش معنوی، رفتار معنوی بررسی رابطه نماز جماعت با سلامت معنوی دانشجویان علوم پزشکی مازندران [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 62-73]
  • دانشگاه مطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
  • دانشگاه آزاد اسلامی بررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
  • دانشگاه علوم پزشکی بررسی وضعیت جوسازمانی نوآورانه از دیدگاه کارکنان آموزشی: مطالعه مقدماتی در جهت اجرای برنامه تحول و نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 91-100]
  • دانشگاه علوم پزشکی ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس ویژگی های دانشگاه کارآفرین [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 204-214]
  • دانشگاه علوم پزشکی مجازی سیر تحولات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران: تشکیل دانشگاه علوم پزشکی مجازی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 233-243]
  • دانشگاه کارآفرین ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس ویژگی های دانشگاه کارآفرین [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 204-214]
  • دانشگاه نسل سوم حرکت به سوی نسل سوم دانشگاههای علوم پزشکی، راهبردی برای اقتصاد دانش بنیان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 179-189]
  • دانشگاه نسل سوم ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس ویژگی های دانشگاه کارآفرین [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 204-214]
  • درمان شناختی-رفتاری ترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بی‌خوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]
  • دلایل پزشکی رهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
  • دلفی طراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
  • دندانپزشکی٬ برونداد علمی٬ آموزش عالی بررسی وضعیت آموزش دندانپزشکی ایران و عوامل مرتبط با آن در طی سال های ۱۳۹۷-۱۳۵۷ [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 244-250]
  • دوز اشعه بهداشت اشعه در سی تی اسکن کودکان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 45-51]

ر

  • رادیاسیون بهداشت اشعه در سی تی اسکن کودکان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 45-51]
  • رتبه بندی مطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
  • رتبه بندی آموزش عالی تایمز مطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
  • رضایتمندی مقایسه میزان رضایتمندی از برگزاری آزمون‌های الکترونیکی و سنتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 38-55]
  • رفتار تغذیه ای رابطه نگرش مذهبی با رفتار تغذیه ای در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان زرین دشت [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 23-33]

ز

  • زایمان رهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
  • زرین دشت رابطه نگرش مذهبی با رفتار تغذیه ای در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان زرین دشت [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 23-33]
  • زن ترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بی‌خوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]

س

  • سرمایه اجتماعی مقایسه وضعیت سرمایه اجتماعی از دیدگاه مدیران و کارشناسان مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
  • سزارین رهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
  • سلامت معنوی الگوی ارائه خدمات سلامت معنوی در بیمارستانهای ایران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 56-66]
  • سلامت معنوی پیش بینی میزان شدت بیماری قلبی عروقی بر اساس تاب آوری، سلامت معنوی و حمایت اجتماعی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 34-45]
  • سلامت معنوی، نماز جماعت بررسی رابطه نماز جماعت با سلامت معنوی دانشجویان علوم پزشکی مازندران [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 62-73]
  • سیاستگذاری پایش و ارزیابی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ روش شناسی و نتایج اولیه [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
  • سیاستگذاری سیاستگذاری آموزش عالی سلامت در ایران؛ مروری بر تجربیات 40 ساله [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 215-223]
  • سیاستگذاری آینده نگارانه سیاستگذاری آموزش عالی سلامت در ایران؛ مروری بر تجربیات 40 ساله [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 215-223]
  • سی تی اسکن بهداشت اشعه در سی تی اسکن کودکان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 45-51]

ش

  • شکاف بررسی وضعیت بازار دانش آموزش عالی ایران (مطالعه موردی دانشگاه‌های زیر‌مجموعه‌‌ی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در استان مازندران) [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 23-37]

ط

  • طب سنتی ترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بی‌خوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]

ع

  • عضو هیات علمی بررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
  • علوم پایه پزشکی دستاوردهای 40 ساله توسعه آموزش تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی در ایران [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 224-232]
  • علوم پزشکی بررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
  • عوامل محیطی ترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بی‌خوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]

ک

  • کارآفرینی حرکت به سوی نسل سوم دانشگاههای علوم پزشکی، راهبردی برای اقتصاد دانش بنیان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 179-189]
  • کارنامه عملکرد طراحی و تدوین کارنامه عملکرد (Logbook) فراگیران بهورزی کشور [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 124-132]
  • کلید واژه ها :نیاز نیازسنجی و تدوین اهداف آموزشی برنامه ارائه مراقبت معنوی در پرستاران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 67-82]
  • کمیسیون پزشکی تجربه چهل ساله نظام آموزش عالی سلامت جمهوری اسلامی ایران در توسعه انجمن های علمی علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 251-259]
  • کودکان بهداشت اشعه در سی تی اسکن کودکان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 45-51]

م

  • مادران ارزیابی دغدغه های دختران نوجوان در خصوص مسایل بلوغ و بررسی همسویی آن با دغدغه های مادران ایشان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 52-61]
  • ماموریت گرایی بررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
  • مدیران و کارشناسان مقایسه وضعیت سرمایه اجتماعی از دیدگاه مدیران و کارشناسان مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
  • مراقبت معنوی الگوی ارائه خدمات سلامت معنوی در بیمارستانهای ایران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 56-66]
  • مراقبت معنوی نیازسنجی و تدوین اهداف آموزشی برنامه ارائه مراقبت معنوی در پرستاران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 67-82]
  • مراکز مطالعات و توسعه آموزش مقایسه وضعیت سرمایه اجتماعی از دیدگاه مدیران و کارشناسان مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
  • مرکز آموزش مجازی طراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
  • مشروعیت رهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
  • مصاحبه ساختارمند طراحی و اجرای مصاحبه ساختارمند آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 271-281]
  • ممنوعیت رهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]

ن

  • نقش بررسی نقش اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی پاسخگو [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 147-156]
  • نگرش مذهبی رابطه نگرش مذهبی با رفتار تغذیه ای در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان زرین دشت [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 23-33]
  • نوآوری بررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
  • نوجوانی ملاحظات توانمندسازی نوجوانان در حوزه مفاهیم مرتبط با بلوغ از منظر آموزه‌های دینی و فرهنگی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 12-22]

و

ه

  • هم افزایی بررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
  • همکاری بین بخشی ارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
  • هم گرایی بررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
  • هیئت علمی بررسی نقش اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی پاسخگو [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 147-156]

ی

  • یادگیری الکترونیکی طراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
  • یادگیری الکترونیکی سیر تحولات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران: تشکیل دانشگاه علوم پزشکی مجازی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 233-243]
  • یادگیری سیار جایگاه یادگیری سیار در دانشگاههای علوم پزشکی کشور: نظرات، پیامد ها [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 133-145]