آزمون الکترونیکیمقایسه میزان رضایتمندی از برگزاری آزمونهای الکترونیکی و سنتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 38-55]
آزمون سنتیمقایسه میزان رضایتمندی از برگزاری آزمونهای الکترونیکی و سنتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 38-55]
آمایش سرزمینیارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
آمایش سرزمینیآمایش سرزمین، راهبردی برای توسعهی آموزش عالی سلامت [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 113-123]
آموزشبررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
آموزش پزشکیپایش و ارزیابی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ روش شناسی و نتایج اولیه [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
آموزش پزشکیجایگاه یادگیری سیار در دانشگاههای علوم پزشکی کشور: نظرات، پیامد ها [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 133-145]
آموزش پزشکی پاسخگوبررسی نقش اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی پاسخگو [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 147-156]
آموزش عالیبررسی وضعیت بازار دانش آموزش عالی ایران (مطالعه موردی دانشگاههای زیرمجموعهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در استان مازندران) [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 23-37]
آموزش عالیآمایش سرزمین، راهبردی برای توسعهی آموزش عالی سلامت [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 113-123]
آموزش عالیتدوین شاخصهای رصد عملکرد گروههای آموزشی علوم پایه برای تهیه داشبورد عملکردی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 157-168]
آموزش عالیطراحی و اجرای مصاحبه ساختارمند آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 271-281]
آموزش عالی سلامتآمایش سرزمین، راهبردی برای توسعهی آموزش عالی سلامت [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 113-123]
آموزش علوم پزشکیارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
آموزش علوم پزشکیسیاستگذاری آموزش عالی سلامت در ایران؛ مروری بر تجربیات 40 ساله [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 215-223]
آموزش مجازیسیر تحولات یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای علوم پزشکی ایران: تشکیل دانشگاه علوم پزشکی مجازی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 233-243]
آموزش مسائل نوجوانیارزیابی دغدغه های دختران نوجوان در خصوص مسایل بلوغ و بررسی همسویی آن با دغدغه های مادران ایشان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 52-61]
آموزه های دینی- فرهنگیملاحظات توانمندسازی نوجوانان در حوزه مفاهیم مرتبط با بلوغ از منظر آموزههای دینی و فرهنگی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 12-22]
ا
ابعاد بازار دانشبررسی وضعیت بازار دانش آموزش عالی ایران (مطالعه موردی دانشگاههای زیرمجموعهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در استان مازندران) [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 23-37]
اجراارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
ارزشیابیارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکردِ ارزشیابی دانشجویان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 190-203]
ارزشیابیطراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
ارزشیابی آموزشیطراحی و تدوین کارنامه عملکرد (Logbook) فراگیران بهورزی کشور [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 124-132]
ارزیابیپایش و ارزیابی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ روش شناسی و نتایج اولیه [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
ارزیابی عملکردمطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
اعتباربخشیطراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
اعضای هیات علمیارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکردِ ارزشیابی دانشجویان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 190-203]
اقتصاد دانش بنیانحرکت به سوی نسل سوم دانشگاههای علوم پزشکی، راهبردی برای اقتصاد دانش بنیان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 179-189]
الگوالگوی ارائه خدمات سلامت معنوی در بیمارستانهای ایران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 56-66]
انجمن علمیتجربه چهل ساله نظام آموزش عالی سلامت جمهوری اسلامی ایران در توسعه انجمن های علمی علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 251-259]
انقلاب اسلامی ایراندستاوردهای 40 ساله توسعه آموزش تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی در ایران [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 224-232]
اهدافنیازسنجی و تدوین اهداف آموزشی برنامه ارائه مراقبت معنوی در پرستاران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 67-82]
ایرانتجربه چهل ساله نظام آموزش عالی سلامت جمهوری اسلامی ایران در توسعه انجمن های علمی علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 251-259]
ب
باروریرهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
برنامه تحول و نوآوریبررسی وضعیت جوسازمانی نوآورانه از دیدگاه کارکنان آموزشی: مطالعه مقدماتی در جهت اجرای برنامه تحول و نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 91-100]
بلوغملاحظات توانمندسازی نوجوانان در حوزه مفاهیم مرتبط با بلوغ از منظر آموزههای دینی و فرهنگی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 12-22]
بلوغارزیابی دغدغه های دختران نوجوان در خصوص مسایل بلوغ و بررسی همسویی آن با دغدغه های مادران ایشان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 52-61]
بهره وریبررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
بهورزطراحی و تدوین کارنامه عملکرد (Logbook) فراگیران بهورزی کشور [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 124-132]
بیخوابیترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بیخوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]
بیمارستانالگوی ارائه خدمات سلامت معنوی در بیمارستانهای ایران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 56-66]
بیماری قلبی عروقیپیش بینی میزان شدت بیماری قلبی عروقی بر اساس تاب آوری، سلامت معنوی و حمایت اجتماعی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 34-45]
پ
پرستاراننیازسنجی و تدوین اهداف آموزشی برنامه ارائه مراقبت معنوی در پرستاران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 67-82]
ت
تاب آوریپیش بینی میزان شدت بیماری قلبی عروقی بر اساس تاب آوری، سلامت معنوی و حمایت اجتماعی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 34-45]
تحصیلات تکمیلیتدوین شاخصهای رصد عملکرد گروههای آموزشی علوم پایه برای تهیه داشبورد عملکردی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 157-168]
تحصیلات تکمیلیدستاوردهای 40 ساله توسعه آموزش تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی در ایران [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 224-232]
تحولبررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
تحول و نوآوریپایش و ارزیابی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ روش شناسی و نتایج اولیه [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
تدریس اثربخشارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکردِ ارزشیابی دانشجویان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 190-203]
تمرکز زداییبررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
توسعهمطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
توسعهی پایدارآمایش سرزمین، راهبردی برای توسعهی آموزش عالی سلامت [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 113-123]
ج
جوسازمانی نوآورانهبررسی وضعیت جوسازمانی نوآورانه از دیدگاه کارکنان آموزشی: مطالعه مقدماتی در جهت اجرای برنامه تحول و نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 91-100]
چ
چالش هاجایگاه یادگیری سیار در دانشگاههای علوم پزشکی کشور: نظرات، پیامد ها [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 133-145]
ح
حمایت اجتماعیپیش بینی میزان شدت بیماری قلبی عروقی بر اساس تاب آوری، سلامت معنوی و حمایت اجتماعی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 34-45]
خ
خط مشیارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
د
داشبوردتدوین شاخصهای رصد عملکرد گروههای آموزشی علوم پایه برای تهیه داشبورد عملکردی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 157-168]
دانش آموزانرابطه نگرش مذهبی با رفتار تغذیه ای در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان زرین دشت [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 23-33]
دانشجویانارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکردِ ارزشیابی دانشجویان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 190-203]
دانشجویان، بینش معنوی، رفتار معنویبررسی رابطه نماز جماعت با سلامت معنوی دانشجویان علوم پزشکی مازندران [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 62-73]
دانشگاهمطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
دانشگاه آزاد اسلامیبررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
دانشگاه علوم پزشکیبررسی وضعیت جوسازمانی نوآورانه از دیدگاه کارکنان آموزشی: مطالعه مقدماتی در جهت اجرای برنامه تحول و نوآوری در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 91-100]
دانشگاه علوم پزشکیارزیابی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس ویژگی های دانشگاه کارآفرین [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 204-214]
دانشگاه علوم پزشکی مجازیسیر تحولات یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای علوم پزشکی ایران: تشکیل دانشگاه علوم پزشکی مجازی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 233-243]
دانشگاه کارآفرینارزیابی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس ویژگی های دانشگاه کارآفرین [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 204-214]
دانشگاه نسل سومحرکت به سوی نسل سوم دانشگاههای علوم پزشکی، راهبردی برای اقتصاد دانش بنیان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 179-189]
دانشگاه نسل سومارزیابی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اساس ویژگی های دانشگاه کارآفرین [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 204-214]
درمان شناختی-رفتاریترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بیخوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]
دلایل پزشکیرهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
دلفیطراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
دندانپزشکی٬ برونداد علمی٬ آموزش عالیبررسی وضعیت آموزش دندانپزشکی ایران و عوامل مرتبط با آن در طی سال های ۱۳۹۷-۱۳۵۷ [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 244-250]
دوز اشعهبهداشت اشعه در سی تی اسکن کودکان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 45-51]
ر
رادیاسیونبهداشت اشعه در سی تی اسکن کودکان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 45-51]
رتبه بندیمطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
رتبه بندی آموزش عالی تایمزمطالعه تطبیقی وضعیت دانشگاههای علوم پزشکی طبق نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز 2018 و 2019 [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 296-310]
رضایتمندیمقایسه میزان رضایتمندی از برگزاری آزمونهای الکترونیکی و سنتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 38-55]
رفتار تغذیه ایرابطه نگرش مذهبی با رفتار تغذیه ای در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان زرین دشت [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 23-33]
ز
زایمانرهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
زرین دشترابطه نگرش مذهبی با رفتار تغذیه ای در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان زرین دشت [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 23-33]
زنترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بیخوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]
س
سرمایه اجتماعیمقایسه وضعیت سرمایه اجتماعی از دیدگاه مدیران و کارشناسان مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
سزارینرهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
سلامت معنویالگوی ارائه خدمات سلامت معنوی در بیمارستانهای ایران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 56-66]
سلامت معنویپیش بینی میزان شدت بیماری قلبی عروقی بر اساس تاب آوری، سلامت معنوی و حمایت اجتماعی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 34-45]
سلامت معنوی، نماز جماعتبررسی رابطه نماز جماعت با سلامت معنوی دانشجویان علوم پزشکی مازندران [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 62-73]
سیاستگذاریپایش و ارزیابی بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی؛ روش شناسی و نتایج اولیه [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 1-8]
سیاستگذاریسیاستگذاری آموزش عالی سلامت در ایران؛ مروری بر تجربیات 40 ساله [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 215-223]
سیاستگذاری آینده نگارانهسیاستگذاری آموزش عالی سلامت در ایران؛ مروری بر تجربیات 40 ساله [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 215-223]
سی تی اسکنبهداشت اشعه در سی تی اسکن کودکان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 45-51]
ش
شکافبررسی وضعیت بازار دانش آموزش عالی ایران (مطالعه موردی دانشگاههای زیرمجموعهی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری در استان مازندران) [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 23-37]
ط
طب سنتیترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بیخوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]
ع
عضو هیات علمیبررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
علوم پایه پزشکیدستاوردهای 40 ساله توسعه آموزش تحصیلات تکمیلی علوم پزشکی در ایران [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 224-232]
علوم پزشکیبررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
عوامل محیطیترکیب درمان شناختی-رفتاری، تدابیر طب سنتی ایران و برخی از عوامل محیطی، بر بیخوابی زن میانسال: مطالعۀ موردی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 1-11]
ک
کارآفرینیحرکت به سوی نسل سوم دانشگاههای علوم پزشکی، راهبردی برای اقتصاد دانش بنیان [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 179-189]
کارنامه عملکردطراحی و تدوین کارنامه عملکرد (Logbook) فراگیران بهورزی کشور [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 124-132]
کلید واژه ها :نیازنیازسنجی و تدوین اهداف آموزشی برنامه ارائه مراقبت معنوی در پرستاران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 67-82]
کمیسیون پزشکیتجربه چهل ساله نظام آموزش عالی سلامت جمهوری اسلامی ایران در توسعه انجمن های علمی علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 251-259]
کودکانبهداشت اشعه در سی تی اسکن کودکان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 45-51]
م
مادرانارزیابی دغدغه های دختران نوجوان در خصوص مسایل بلوغ و بررسی همسویی آن با دغدغه های مادران ایشان [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 52-61]
ماموریت گراییبررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
مدیران و کارشناسانمقایسه وضعیت سرمایه اجتماعی از دیدگاه مدیران و کارشناسان مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
مراقبت معنویالگوی ارائه خدمات سلامت معنوی در بیمارستانهای ایران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 56-66]
مراقبت معنوینیازسنجی و تدوین اهداف آموزشی برنامه ارائه مراقبت معنوی در پرستاران [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 67-82]
مراکز مطالعات و توسعه آموزشمقایسه وضعیت سرمایه اجتماعی از دیدگاه مدیران و کارشناسان مراکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، شماره 1، 1397، صفحه 9-22]
مرکز آموزش مجازیطراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
مشروعیترهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
مصاحبه ساختارمندطراحی و اجرای مصاحبه ساختارمند آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D.) در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 271-281]
ممنوعیترهیافتی فقهی ، پزشکی به معیار ممنوعیت سزارین انتخابی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 74-92]
ن
نقشبررسی نقش اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی پاسخگو [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 147-156]
نگرش مذهبیرابطه نگرش مذهبی با رفتار تغذیه ای در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان زرین دشت [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 23-33]
نوآوریبررسی میزان آگاهی اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از سیاستهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف این سیاستها از نگاه ایشان [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 282-295]
نوجوانیملاحظات توانمندسازی نوجوانان در حوزه مفاهیم مرتبط با بلوغ از منظر آموزههای دینی و فرهنگی [دوره 27، ویژنامه علوم انسانی سلامت، 1397، صفحه 12-22]
و
واژه های کلیدی:پاسخگوییبررسی نقش اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی پاسخگو [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 147-156]
ه
هم افزاییبررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
همکاری بین بخشیارائه الگوی همکاری بین بخشی برای اجرای مصوبه سیاست ها و ضوابط اجرایی آمایش آموزش عالی سلامت در جمهوری اسلامی ایران؛ چارچوب مطالعه [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 83-90]
هم گراییبررسی وضعیت واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 96-95 با توجه به آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 311-323]
هیئت علمیبررسی نقش اعضای هیئت علمی در آموزش پزشکی پاسخگو [دوره 27، شماره 3، 1397، صفحه 147-156]
ی
یادگیری الکترونیکیطراحی و استقرار سیستم ملی اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 260-270]
یادگیری الکترونیکیسیر تحولات یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای علوم پزشکی ایران: تشکیل دانشگاه علوم پزشکی مجازی [دوره 27، 4 ویژه نامه دستاوردهای چهل ساله نظام آموزش عالی، 1397، صفحه 233-243]
یادگیری سیارجایگاه یادگیری سیار در دانشگاههای علوم پزشکی کشور: نظرات، پیامد ها [دوره 27، شماره 2، 1397، صفحه 133-145]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد